22. dec. 2009

Træning Ballerup

Der skulle lige trænes en sidste gang inden jul, og det blev så i Ballerup ;D

Jeg fik desværre ikke skudt så mange skud idag da 10m banen holdt op med at markere efter jeg havde skudt ca. 45 skud. Min far, Bent Kruse og jeg selv prøvede alt hvad vi kunne men intet hjalp det så banen må være gået på juleferie. Der var dog rigtig gode takter i de skud jeg nåede at skyde, så det blev en fin træning alligevel.
Jeg fik kørt min skinne under riflen lidt længere ud da jeg har problemer med mit nulpunkt der konstant er for højt, og det ser ud til at have hjulpet. Jeg fik desværre kun skudt 20 skud efter denne ændring men de var rigtig gode :)

Jeg sluttede af med en 10-skuds serie på 97 med 3 klare balancefejl.

10.2 9.1 10.3 9.2 10.3 10.0 9.2 10.7 10.6 10.6 = 100.2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar