26. feb. 2010

Scatt træning og 2 x PR


Jeg er så småt begyndt at skyde liggende på et scatt anlæg som jeg har lånt af min træner Mikkel. Det er sjovt at skyde på, da det virkelig afslører ens fejl. Jeg har stadig meget puls, hvilket er ret irreterende. Derfor prøver jeg i øjeblikket af ændre min skydestilling. Jeg prøver at dreje kroppen lidt for at komme til at ligge mere afslappet med riflen i stil med de aller bedste liggende skytter.
På det ovenstående billede har jeg prøvet at komme lidt længere ud på siden af rifle. Det resulterede i en god serie da jeg fik vænnet mig til ændringen. 586 med serierne 96 96 99 97 99 99..

Luftskydningen går også godt :D
Forrige tirsdag satte jeg ny personlig rekord på 10 meter med 569. I tirsdags blev den imidlertid forbedret endnu et hak da jeg skød 573 (96 93 97 95 94 98), og dermed kom over mit delmål på 570. De sidste 20 skud var rigtig gode, da jeg kun have et enkelt skud uden for 9,7. I femte serie på 94 havde jeg 101.0 med fem 9,9'ere.
I går torsdag var der som sædvanlig træning med resten af CST.

Desuden er jeg blevet udtaget til præmievåben i DDS som nummer 16 ud af 24 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar