28. mar. 2012

Start på 50m udendørs i Råmosen ;)

Sommeren nærmer sig og temperaturen er helt i top (sådan da)
Det betyder at jeg har startet skydningen i Råmosen, hvor jeg har været ude 3 gange indtil videre. Da ballerups normale baneanlæg stadig er placeret på 15m banen, er der blevet indkøbt to nye skiver, som indtil videre ser ud til at fungere tilfredsstillende...


De nye skiver er en hel del mindre i rammen, men til gengæld er der lys hele vejen rundt.

Hvad min skydning angår, så er jeg begyndt så småt på stående og knælende. De stående er nogenlunde, mens de knælende volder store problemer indtil videre. Dette har noget at gøre med, at jeg er ved at indstille en krog (tidligere har jeg skudt med standartbagkappe)...
De liggende kører som de skal, når jeg altså gør som jeg skal! I går skød jeg en testmatch + finale, hvilket var en blandet fornøjelse...



Den indledende skydning gav desværre kun 587 (99 98 97 97 98 98), og var generelt noget rod, med manglende diciplin. Da der manglede fem skud, bestemte jeg mig derfor at prøve at gøre tingene som jeg bør for en gangs skyld. Dette resulterede i af jeg sluttede med 10.9 10.4 10.5 10.7 10.7, og derefter gik direkte videre til finalen, som kan ses ovenfor :)

I weekenden var jeg til repræsentantskabsmøde - som en af de eneste aktive skytter! - hvilker der kan læses mere om i næste nummer af skyttebladet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar