30. apr. 2012

Ballerup Åben 5

Igår blev det tid til Ballerup åben 5, denne gang med fint besøg fra Jylland i form af Sune Bjerg, Morten Flecks, Niels Overgaard og Steffen Olsen.

Efter denne uges fremgang i liggende var jeg spændt på om jeg kunne holde niveauet til konkurrence. Det lykkedes til dels, og alt i alt var dagens resultater tilfredsstillende i forhold til hvad jeg har skudt indtil videre i sæsonen.

De liggende endte på 591 med 38* (98 98 99 100 98 98)
Efter en lidt svag start i de første 20 skud fik jeg rigtig godt styr på det. Først til allersidst gik det galt, da jeg skød en 8,9 i næstsidste skud. Rigtig dumt i en serie der ellers indeholdt hele 7 krydstiere. Efter at være kommet sig over den første ærgelse er det dog rart endelig at være over 590 igen, nu skal niveauet bare lige hæves en smule inden alle de betydningsfulde skydninger i maj.

Helmatchen var en blandet fornøjelse. 1127 blev det til, hvilket er bedste resultat i sæsonen, men langt fra godt nok.
Liggende 395 (98 98 99 100) - Bestemt godkendt
Stående 353 (88 87 89 89) - overhovedet ikke godkendt!
Knælende 379 (91 97 94 97) - nogenlunde godkendt efter en skidt start.

Af andre resultater kan det nævnes at Kenneth Nielsen skød to gange 598, og Niels Henrik bestemt også vist gode takter i stående, kun en ærgelig slutning gjorde at han endte på 376, hvilket stadig er nice :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar