14. jun. 2012

Besked om EM, Roskildefestival + tangering af rekord

Idag kom den endelige besked om jeg ikke bliver udtaget til EM i år, hvilket jeg også selv havde regnet med efter mine dårlige EM-udtagelser. Det er rigtig ærgeligt, da mit topniveau er steget meget i forhold til sidste år, desværre er bundniveauet bare ikke fulgt med opad. Jeg har ændret meget på min stilling, hvilket har medført at når jeg gør som jeg skal, så er der vanvittigt mange point, men til gengæld kan det også godt falde sammen hvis jeg sjusker. Sådan er det jo tit når man ikke er helt tryg ved en ny stilling endnu...Jeg anser ellers EM i år som en god mulighed for at stille fuldt herrejuniorhold på både liggende og i helmatch, da der er mange som har skudt rigtig godt på det seneste, men sådan skulle det desværre ikke være...

Efterfølgende tog jeg ud på skydebanen, hvor jeg tangerede min egen personlige rekord i 60 liggende på 595 (99 98 99 99 100 100). Der var en del tynde tiere, men skydningen er også skudt med utestet SK slam, så flere krydstiere kan jeg egentlig ikke forvente...
Banen er en Sius-testbane som vi har ude i Ballerup for tiden. Det nye lasersystem fungerer helt fantastisk.

Erstatningen for EM
Når nu jeg ikke kommer til EM i denne omgang, så vælger jeg i stedet at blive student for fuldt tryk. Den 25. overstår jeg den sidste eksamen, den 29. skal vi ud at køre i studentervogn, og den 30. tager jeg på roskildefestival og slutter gymnasiet af med fest - hidtil har jeg ikke ville købe billet til Roskilde, da EM i Italien starter to dage efter at roskildefestivallen slutter....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar