24. jun. 2012

Den værste rust banket af i Ballerup idag

Idag var der igen stævne i Ballerup.
Fra start af var det meget tydeligt at jeg ikke har rørt riflen i 8 dage grundet eksamenslæsning. Jeg var noget rusten og lå og rykkede meget rundt i starten. Af samme grund havde jeg valgt kun at skyde liggende. Ikke desto mindre fandt jeg efterhånden stillingen og fik banket nogle rimelig acceptable resultater afsted...
Første omgang blev det til
587     33* (96 96 99 100 98 98)

Anden gang var noget bedre. Den allersidste skarphed manglede dog stadig. Det endte med

592     37* (99 98 98 99 99 99)

Dette blev også sidste gang at jeg får fingre i min riffel i en længere periode... Umiddelbart bliver der ikke mulighed for at skyde igen før efter Roskilde Festival, derfor vil det nok også være småt med opdateringer i den næste tid...

Ha' en rigtig god sommer, og stort tillykke til Kenneth Sieck og Camilla Andersen der - som de eneste juniorer - om to ugers tid drager afsted mod EM i Italien :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar