2. jun. 2012

Endnu en dag på landevejen


Endnu en dag på landevejen, endnu en blandet skydemæssig oplevelse...

EM-udtagelsen i Århus var desværre noget værre rod, fandt aldrig ud af vejret, og fandt aldrig stillingen, sølle 578 blev det til, hvilket højst sandsynligt betyder at EM er væk i denne omgang.. Ellers skal der et mirakel til :)

Jeg kørte direkte videre til Særslev og skød 60 liggende...
Dette blev rigtig godt, her havde jeg 592 (99 99 98 99 100 97) med 38*. Desværre smider jeg 2 point på de sidste 3 skud, det er simpelthen ikke godt nok. Under alle omstændigheder hiver det mit ranglistegennemsnit op på 592, hvilket er højere end det nogensinde har været før ;)
Jeg har altså skudt godt i sæsonen, bare ikke på de rigtige tidspunkter, desværre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar