12. jul. 2012

Opstart på skydning med personlig rekord..

I forgårs hev jeg igen riflen frem fra skabet efter en pause på 3 uger, hvor jeg også i ugerne inden kun sporadisk havde rørt den... Efter at være blevet frasorteret til EM var jeg lidt træt af alting, og valgte derfor helt at droppe skydning i perioden omkring min studentereksamen. I stedet har jeg koncentreret mig om at feste med min nyerhvervede hue på, samt være på roskilde festival for anden gang, noget jeg bestemt ikke har fortrudt!

Efter 3 års slid sad huen endelig på hovedet mandag den 25. juni

Malk de Koijn på Orange scene fredag nat klokken 2. Anmelderne kalder det den største hiphop koncert i danmarkshistorien!

NM
Jeg er blevet udtaget til NM i Norge i slutningen af august måned. Indtil videre er jeg kun udtaget til at skyde liggende, men jeg satser stærkt på også at blive udtaget på helmatch senere...

Opstarten
I tirsdags var jeg for første gang på banen igen, hvor jeg primært skød liggende for at teste hvor rusten jeg egentlig er. Jeg skød to serier, den første af dem var noget rodet og uskarp, men endte dog med
589 (98 97 99 99 97 99)

Anden omgang var meget bedre, nierne sad længere inde, og der var mange flere krydstiere. Det endte med
591 (99 98 98 98 98 100)

Efterfølgende trænede jeg lidt stående, her sejlede balancen en del - måske festivallen har noget med det at gøre?

I dag (torsdag) tog jeg på banen for at skyde en helmatch for at teste mit nuværende niveau efter den længere pause. Skydningen endte noget overraskende ud i at jeg slog min personlige rekord med to point.

1143 (99 98 99 98 = 394     94 92 91 92 = 369     94 98 95 93 = 380)

Den næste tid skal jeg træne meget knælende, da denne stilling helt klart er den som halter mest i øjeblikket.
Dejlig vejr på banen idag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar