15. mar. 2013

Plan for 50m sæsonen

På søndag den. 17. marts sparkes 50m sæsonen igang med indendørs stævne i Glostrup, og derfra tager det fart med stævner og samlinger næsten hver eneste uge fremefter. Herunder har jeg oplistet de største og vigtigste begivenheder:

Allerede i næste uge løber det store stævne i Dortmund af stablen. Her skyder jeg både liggende, helmatch og luft.


23. marts: DM 15m DSU (Herning)

24. marts: Præmievåben DDS (Skallebølle)

28. marts - 7. april: Træninglejr med elitegruppen i Kina

Billede fra jeg var i Kina tilbage i 2010, dengang gik turen til Wuxi.

12. - 14. april: IWK Berlin (et stort indendørs 50m stævne)

19. - 21 april: Træningslejr København (her er det dig tvivlsomt hvor meget jeg deltager, da der den 20. er optagelsesprøve på Journalisthøskolen, hvor jeg håber at befinde mig til efteråret)

Sidst i april måned er der også det store stævne i Hannover som jeg deltog i sidste år. Her regner jeg dog ikke med at deltage i år, da jeg allerede skal have en hel del ferie fra arbejde pga. Dortmund og Kina.

4. maj: 1. EM udtagelse (Herning)

10. - 12 maj: Træningslejr BPI

18. + 19. maj: 2. EM udtagelse (Ballerup)

23. - 30. maj: World Cup München (her har jeg ansøgt om lov til at skyde 60 liggende)

3. - 9. juni: IWK Suhl, Tyskland (verdens største juniorstævne) - Den kommer muligvis til at tælle som den 3. EM udtagelse for de juniorer der er med, da denne udtagelse officielt ligger i BPI den 8. juni.


13. - 16. juni: Shooting hopes Plzen, Tjekkiet

Billede jeg tog af Diana Henriksen i Plzen 2011
Fra 21. juli: EM Osijek, Kroatien (her deltager jeg forhåbentlig hvis alt går efter planen)

Det var vidst lige de store ting jeg pt. ved - eller forventer - at jeg deltager i. Derudover kommer der selvfølgelig en masse stævner i Ballerup, BPI, Helle, Århus osv.

Jeg glæder mig til at se jer på skydebanen henover 50m sæsonen 2013! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar