10. mar. 2013

Så prøver vi at sparke liv i bloggen igen!

Så skete det langt om længe, et nyt indlæg har fundet vej til min blog! :)
Det skal ikke være nogen hemmelighed at der har været MEGET dødt her på bloggen i lang lang lang tid. Det har der været forskellige årsager til, i perioder har motivationen simpelthen manglet.

Men nu nærmer sommeren sig med hastige skridt, hvilket vil sige, at 50m sæsonen også allerede er ved at blive skudt igang... og DET er noget som jeg som inkarneret 50m skytte glæder mig til!

I løbet af sæsonen vil jeg prøve at holde bloggen opdateret med resultater, indbydelser, billeder og hvad jeg ellers kan finde på som kan være interessant for dem som skulle finde på at slå vejen forbi min blog

Der vil snarest muligt komme et længere indlæg om min luftsæson der trods alt ikke har stået helt stille, samt en plan over hvad jeg agter at deltage i af store stævner osv i løbet af den kommende sæson. En sæson jeg allerede har forberedt mig på i ca 2 måneders tid med indendørs 50m træning i glostruphallen, primært sammen med Kenneth Nielsen..
Her er det på nuværende tidspunkt blevet til en ny rekord på 596 point:



Fremover skal alle større stævner skydes på decimaler hele vejen igennem, her er det lykkedes at knibe mig op på 623,7 indtil videre, hvilket er lige under en 10,4 i gennemsnit (De bedste skyder indtil videre omkring 630 point)


For en gangs skyld har jeg også prøvet noget hvor riflen ikke "bare" skal stå stille når man trykker af. Under EM i Odense i forrige uge fik jeg mulighed for at prøve disciplinen running target som normalt ikke skydes i Danmark. På billedet nedenfor kan man se mit første forsøg ud i denne disciplin (der er nok mest tale om begynderheld)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar