2. jan. 2010

Farvel Danmark og hello Sverige

I morgen går turen mod Sverige og Swedish cup. 3 dages skydning blandt nogle af de bedste skytter i Europa. Jeg håber det bliver en ligeså fed tur som sidste år, dog med en hjemtur hvor vi ikke vender rundt på motorvejen en eneste gang. :D

Ifølge Sveriges vejr hjemmeside bliver det en kold fornøjelse. I morgen søndag vil der være 13 graders frost i Sävsjö, så for en gangs skyld vil jeg være glad for at skyde 10 og ikke 50 meter.
Mandag ser det ud til at blive noget mildere med en temperatur på -5 grader. Tirsdag -9 og Onsdag+Torsdag -6 grader. Jeg har derfor måtte investere en ny vinterjakke idag, så jeg forhåbentligt kommer hjem uden alt for mange forfrysninger.

Stævnet kan følges live på http://www.swedishcup.nu/, og jeg vil hvis der er internetadgang deroppe også komme med opdateringer resultater og billeder her på bloggen så ofte som muligt.

Humøret er i hvert fald højt da stævnet var en stor oplevelse sidste år, hvor jeg satte personlig rekord på det tidspunkt med 552. Mit grej er toptunet, og vores bil har endda fået ny pære i så intet burde kunne stoppe os!

Den eneste ændring jeg håber på er at de serverer andet end Korv med bröd på banerne, da det ikke er en kongespise 3 dage i træk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar