17. jan. 2010

Hjemme fra LF-Open

Søndag aften kom jeg hjem fra LF-Open på Lolland, som gik okay for mit eget vedkommende.

Fredag aften skød jeg 561 med serierne 91 94 94 97 93 92.. Jeg havde hele 34 10'ere, men desværre også en hel masse dårlige skud. 9 8'ere og 2 7'ere blev det desværre til. Jeg havde en god serie på 97 med en 8,0 i.

Lørdagens skydning var stik modsat af fredagens.. Jeg skød kun 6 8'ere men havde desværre kun 22 10'ere. Derfor endte jeg kun på 556, men med et flottere skudbillede. Jeg havde urimeligt mange 9.9 og 9.8. Det er nok den skydning hvor jeg er blevet mindst belønnet for mit arbejde i denne sæson.

Søndag formåede jeg at blande de to skydninger til en tilfredsstillende og stabil skydning. Jeg skød aldrig rigtig godt, men jeg skød heller ikke rigtig skidt på noget tidspunkt, og endte på 562 med serierne 94 93 94 93 94 94.

Stævnet forløb rigtig godt, og jeg er nogenlunde tilfreds med mine egne skydninger. Jeg har i hvert fald lært en hel del.
Ud over mine egne resultater kan det nævnes at Anette Jensen skød 3 x 397, og at Hanna Louise fra CST skød 392 søndag :D Hun blev efterfølgende nummer 2 i damefinalen. I herrefinalen blev Andreas Liebmann nummer 3.

Under stævnet lagde jeg mærke til en anden ting. Det lader til at nogle damer og damejuniorer tror at de også har 1 time og 45 min at skyde i. Når de så opdager at det har de ikke, så er de nødsaget at skyde hurtigt til sidst for at nå det, og det ender som regel desværre skidt (med undtagelse af Mathildes 10.5 der blev skudt cirka 0.5 sekund før skydetiden stoppede). Så hvis i fremover husker at i har 1 time og 15 minutter at skyde i så skyder i 400 næste gang :D

Jeg overnattede på Otel Våbensted som er ejet af min mors kusine Mette og hendes mand Per sammen med Andreas Liebmann, Alex Møberg og Rikke Jensen. Mange tusind tak til Mette og Per for at lade os alle bo gratis :D

På fredag går turen til BPI sammen med Andreas Liebmann og muligvis min far. Her skal vi skyde deres stævne + den specielle Cup skydning.

Der er en sidste ting der fortjener et afsnit for sig selv. Under LF stiftede Andreas og jeg selv for første gang kendskab med den legendariske og hermed udødeliggjorte Kaj kage!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar