3. feb. 2012

50m træningen er for alvor gået igang :)


Da jeg igår var på 50m banen for tredje gang i år, var det tid til for alvor at se om  jeg stadig kan ramme. Derfor skød jeg en 60 liggende, som efter 20 skud så noget jævn ud, men faktisk endte det helt godt. Jeg fik 593 med serierne 100 96 99 99 99 100 (nb. det er en indendørs 50m bane), og efter skydningen lagde jeg mærke til, at jeg på de sidste 37 skud kun smed to point, så der er helt sikkert noget at arbejde videre med :)
De første 50 skud var med utestet SK rifle match ammunition, og da jeg løb tør for dem efter 50 skud, fik jeg 10 Eley Tenex af Anders Sode som jeg sluttede af med. De sidste 10 skud er samtidig klart de bedste, da der er 105,4 i serien. Jeg glæder mig til at skyde med mine testede Tenex igen, men dem er der desværre ikke råd til at træne med hele tiden..
Udover 50m fik jeg også skudt næste runde af SK-cup, som mit hold er gået videre i. Her satte jeg personlig rekord med 197 point (15m DDS). Desuden har jeg i den forgange uge også skydt Ø-stævne, som er kvalifikation til præmievåben. Her fortsatte jeg den gode stime i første skydning med 197, mens mesterskabet på 193 var mere på det jævne.

Alt i alt en god uge :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar