10. feb. 2012

Turen går til Eskilstuna


50m sæsonen er desværre ikke startet i Danmark endnu, så derfor må man jo tage hen til der hvor de rent faktisk holder nogle stævner. Derfor tager jeg sammen med Kenneth Nielsen (Anders Sode skulle oprindeligt også have været med, men er desværre blevet syg) afsted mod Eskilstuna imorgen - det ligger lige vest for Stockholm. De holder flere gange årligt deres "dubbeltest" stævner, hvor man altså kan skyde 2 gange :)
Google Earth siger at turen vil tage ca. 7 timer i bil, så med lidt indlagte pauser undervejs kommer det til at tage det meste af en dag. Derfor overnatter vi og skyder først søndag, så vi ikke er helt møre ovenpå køreturen. Der er bestilt tid til 2 gange 60 liggende søndag, med start klokken 9.30 ;)

Jeg har på det seneste trænet liggende nogle gange i Glostruphallen, og i anledning af weekendens konkurrence, valgte jeg at bruge min fredag aften på at træne sammen med Kenneth. Jeg knipsede et par billeder under træningen, som kan ses herunder:

Glostruphallen er blevet et fantastisk sted at træne efter de har fået elektroniske baner!


For mit eget vedkommende blev det ikke en træning med nye rekorder af nogen art, men der var dog gode takter undervejs. Jeg sluttede med en serie på 589 (100 98 96 100 98 97). Den fjerde serie var rigtig god, hvis bare jeg dog kunne gøre sådan i alle 60 skud.... :P



Ingen kommentarer:

Send en kommentar