27. feb. 2012

Gennemført dommeruddannelse :)



I denne weekend gennemførte jeg min nationale dommeruddannelse. Jeg bestod med en beståelsesprocent på 94% (man skulle have 75% for at bestå), og alle andre på kurset bestod også med bravour!

Unionen har en notits om det på deres hjemmeside, dette kan ses her

For mit vedkommende har jeg primært taget uddannelsen for at få en indgående kendskab til ISSF's regler. Som aktiv skytte - der forhåbenlig skal til internationale stævner de kommende år - synes jeg det er vigtigt at kende de regler, som vi skal følge. Skulle man være ude for noget uheldigt vedrørende dommere eller lign til et stævne, ved man desuden om man har en sag...
Desuden regner jeg stærkt med at melde mig som banekommandør til det forestående EM på 10m i Odense..

1 kommentar: