19. feb. 2012

Landsholdssamling mm.

I denne weekend har jeg som altid været lidt omkring og skyde.
Lørdag havde vi juniorlandsholdssamling i Trehøje. Jeg var dog allerede taget til Jylland fredag eftermiddag og jeg overnattede hos Sune Bjerg til lørdag. Selve lørdagen forløb for mit vedkommende lidt anderledes end for de andre, da jeg skød på Scatt-anlæg hele dagen. Da min luftsæson er slut, havde jeg taget min cal. 22 riffel med, så jeg stod det meste af tiden i opholdslokalet uden at affyre et eneste rigtigt skud, mens de andre stod på banen.
Dagens skydnigner blev sluttet af med en "drengene mod pigerne" konkurrence på luft. Her fik drengene - til Jesper Krings store ærgelse - en ordentlig omgang tæsk af pigerne. Meeeen, det skal nok blive anderledes når vi rykker udendørs :)
Efter skydningen tog næsten alle sammen ud at bowle og spise i Herning. Det var vi drenge en hel del bedre til - heldigvis!

Sune og jeg overvejer stærkt at starte til bowling i stedet :P


Det meste af dagen idag har jeg brugt i Glostruphallen sammen med Kenneth Nielsen og Ib Hansen. Jeg forsøgte mig i alle tre stillinger, så jeg snart kan begynde for alvor at skyde helmatch igen.
Til at starte med skød jeg dog lige en 60 liggende, som endte med 592, hvilket var tilfredsstillende. Specielt de sidste 28 skud var fantastiske, her smed jeg kun et enkelt point :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar