22. maj 2013

Ny rekord på 625,5 inden afrejse til World Cup München

I morgen går turen til München for at skyde World Cup i 60 liggende. Derfor var alt træning i dag og i går fokuseret ind på liggende, hvor der på det sidste har været en smule knas på linjen. Ikke noget alarmerende, men der har heller ikke været meget fremgang at spore.
I går besluttede jeg mig så for at spænde min rem et hak mere. Det hjalp gevaldigt, og i dag slog jeg min gamle rekord på 623,7, da jeg skød 625,5!
Det er også første gang jeg skyder 597 i hele point, så jeg glæder mig til afgang fra Kastrup klokken 11 i morgen :)
Vejrudsigten for München ser ikke alt for lovende ud med både en smule blæst og ikke ligefrem tropiske temperaturer på søndag hvor jeg skal i ilden. Det kan heldigvis nå at ændre sig endnu - og ellers er der jo ikke så meget at gøre ved det. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar